fredag 11 maj 2012

Omvända meningar

Just nu har jag svårt att få till meningar. Det är som om orden hoppar till fel ställe. Efteråt då jag läser det jag skrivit så ser jag hur konstigt det blivit. Det är inte svårt att skriva men det blir liksom konstigt ibland och jag får rätta till orden oftare. Och det är segare i hjrärnan.

Det märks också då jag spelar Rumble. Jag sitter ofta och bara tittar på bokstäverna utan att hitta ord. Det är ju bra med hjärnstimulans men oerhört viktigt att inte gå till överdrift. Aldrig stressa hjärnan. Så det blir inte så mycket Rumble nu. Wordfeud är bättre för det är ingen brådska med orden där.


Ett hörn av min tavla: Lady of the lake
Jag mår lite bättre igen nu då jag är tillbaka på fas 1/2. Eller det är väl snarare så att jag äter det jag tål och plockar från de faserna.

Nyss läste jag symptomlistan för borrelia, för en vän, och blev medveten om att jag har/har haft 59 st av dem. Eftersom det växlar så är jag inte medveden om alla hela tiden, vilket är tur. Men eftersom jag haft problemen sen -98 så har jag också accepterat vissa symptom och de har blivit ett "normaltillstånd". Som när man har en sticka i fingret - i början gör den vidrigt ont men man vänjer sig...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...