tisdag 27 november 2018

Konst i advent - julsalong

Julsalong - länk till evenemanget på facebook.

JULSALONG


1 december kl 10-15 har jag öppet i min ateljé. Här finns även en butiksdel med konsnärsmaterial - en rikitg godisbutik för skapande!

Du kan se vad jag skapat och det är en hel del tavlor i alla storlekar och prisklasser. Även några kursdeltagares alster finns att se/köpa.






Vi har det så mysigt när vi målar! Flera gånger i veckan håller jag kurser i "Måla fritt" här i tegelhuset på Brandthovdagatan 16, Västerås. Nära Brödet och fiskarna.

Varmt välkommen! Jag bjuder på glögg/fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...