fredag 28 september 2012

Inspiration

Ofta stöter jag på människor som visar ett intresse för att äta nyttig mat som stödjer kroppen - det är härligt!

Jag blir så glad då jag kan inspiera någon att äta läkande mat :) Det behövs ibland ganska lite för att se en förändring. Kanske ta bort vete eller socker. Tänk så mycket annat gott det finns att äta.

Kanske är det också lättare om man tänker på allt det nya man börjar äta och att det är så stärkande. Allt jag VILL äta för att må bra. Än att bara tänka att jag äter INTE vete, socker, mjölk osv.

Jag har ätit sån't som inte är bäst för mig på senaste tiden och märker att om jag ena dagen äter en kaka, så kan jag fuska nästa dag också och så växer det och blir mer och mer onyttigt. Så nu är jag noga igen. Jag märker så stor skillnad!

Och så är det ju så otroligt roligt att måla (vilket jag gjort i ett par dagar nu) och då mår jag ännu bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...