torsdag 8 maj 2014

"Fästingjävlar"

Jag har flyttat tillbaka till platsen för brottet så att säga. Tillbaka till fästingrikt område.

Frågan är: Vågar jag mig ut? Ut på gräset. Ut i skogen. Till de som skadat mig tidigare och gjort livet surt. Är jag stark nog att klara ett bett? Jag kanske bör hålla mig inne och dricka bär/grönsaksjuicer och annat nyttigt ett tag till...

Det sägs att fästingarna inte gillar lukten av vitlök och att man kan äta rå vitlök för att de inte ska bita sig fast. Ifall den ändå sitter på min kropp så ska jag badda med MSN och kolloidalt silver. Jag tar det nog invärtes också och fyller på med Manukahonung. Nej, allvarligt talat så vet jag inte vad jag gör om jag får en fästing. Panik? Går till läkare? Örter?

Just nu är jag inte rädd för det finns så mycket annat att gå runt och vara rädd för om jag nu vill vara rädd. Bilar, människor, ormar, jordbävning... Så kanske är det bästa jag kan göra; LEVA LIVET HÄR OCH NU! Och så tar jag tag i problemen då de kommer....om de kommer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...