måndag 14 september 2015

Vedic Art, Stadsträdgården och Rosengrens skafferi i Örebro

I helgen har jag gått Vedic Art block C (påbyggnad på lärarutbildningen) i Örebro. Vi hade en mycket givande och inspirerande helg i Gunilla och Britts lokal

Dessutom åt vi gott på Stadsträdgården och Rosengrens skafferi

På Rosengrens var det vegetarisk buffé som lätt får en 5:a. Fräsch, smakrikt och supergott! Lugn och skön miljö, trevligt bemötande och vällagat med känsla.

Stadsträdgårdens restaurang får av mig en 4:a. Här kunde man välja både kött, fisk och vegetariskt på buffébordet. Även här en härlig miljö i växthuset, trevlig personal men kanske lite mer livligt.

Så det beror ju på vad man vill ha och jag besöker gärna båda igen :)

Den allra mysigaste platsen var den jag tillbringade lördagkvällen på. Hemma-hos-Inger. Len och god fisksoppa med ett glas vitt vin i trevligt sällskap. Där fick jag även sova gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...