torsdag 29 mars 2012

Dag 2

Igår bloggade jag inget. Det var ingen kul dag, förutom att älsdste sonen kom på besök på kvällen. Jag antar att jag inte var så rolig själv heller för i huvudet kretsar mest tankar på borrelian och andra fästingöverförda sjukdomar. Och då jag hört att borrelian enilgt vissa källor kan vara överförbar under graviditet så känns det jobbigt då jag ser vissa symptom hos barnen. Plus att de båda haft fästigar då de var barn. (se mer under fliken "min sjukdom")

Jag hade ont i huvudet igår och på baksidan av benen. Orolig i kroppen som sjutton och grinig. Less på bär och att inte få äta bröd. Jag brukar mest äta bröd baserat på råg och havre och sällan mjukt bröd. Så det är väl att ha något till mellanmål som inte är bär som jag saknar. Nå't knaprigt. Tyvärr gillar jag inte alls sötmandel och valnötter men det går ner en och annan. Ska se om jag kan hitta på nåt sätt att använda råvarorna på idag:) Jag märker att jag gillar hellre salta än söta saker.

Själva huvudmåltiderna är ju enkla och blir goda!

Men jag ska fixa den här veckan! Får se till att fixa lite pluspoäng på annat idag också. Ser i boken att skratt, 10 min sol och kramar är + och även om jag visste det redan så är det bra att bli påmind ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...