onsdag 4 april 2012

Borrelia och TWAR

Nu har jag fått provsvaren och jag har både Borrelia och TWAR. Så det så! Visste jag ju eg redan...
Så nu fortsätter jag med kosten som fungerar mycket bra och så blir det en kur antibiotika. Så får vi se vart det leder. Det är ju alltid skönt att få svar och även om det är jobbiga diagnoser så har jag ju ända haft dem i många år redan.
Meditation regelbundet tycker jag är härligt och troligen så inverkar det i healingprocessen det också:) In med ljus ända in i cellen där de rackarna kan behöva lysas upp lite - då kanske de hittar ut lättare!

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Tänkte bara säga att jag har hittat hit, en till som sitter med borrelia och twar, tyvärr.
    Jag har hört flera som säger att borrelia-diet fungerar bra, men åh, det verkar så väldigt omständigt så jag känner att jag inte skulle ha tid eller ork med det :( jag äter redan glutenfritt och på morgon o kväll kalciumfritt (pga en av medicinerna) så ännu mer krångel med maten vet jag inte om jag skulle mäkta med. Om jag inte hade gått i skolan så kanske...
    Men heja dig för att du orkar och att du delar med dig av tips och trix vad gäller maten! I sommar när jag inte har någon skola kanske jag kan testa :)
    Kram och kämpa på!

    SvaraRadera
  2. Hej Alicia! Ledsen att höra att du har samma små rackare att ta hand om...eller bli av med snarare;) Jag förstår att det är mkt nog ändå för dig just nu och jag kände likadant då jag 2007 gick på en kur antibiotika och inte riktigt orkade ta bort socker, kaffe och vetemjöl. Men idag efter några sjuka år till så är motivationen sååå stor! För jag har insett att det för mig betyder så mkt! Tack för att du hejar på :D Och kul att du hittat hit! Vi ska fixa det, eller hur?!

    Kram :)

    SvaraRadera

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...