måndag 2 april 2012

Vilodag

Att måla en stund är vilsamt;)
Efter att de senaste dagarna mått rätt hyfsat (förutom huvudvärk och en del symptom som alltid finns där) så vaknade jag rätt utslagen i morse. Vinglade och gick på väggar då jag gick upp. Dånar mer än vanligt i öronen och jag tappade en kastrull på ett märkligt sätt.

Jag har vilat hela dagen för det är ingen idé att försöka ta tag i nå't. Det är svårt att skriva för fingarna hittar bokstäverna i fel ordning så jag får skriva om flera gånger. Det är dimmigt i hela skallen och orden finns inte alltid. Det är stor skillnad mot igår då jag kände mig ovanligt pigg.

Nåja, det här är ju inget nytt. Inte konstigt att jag inte har ett arbete. Det skulle nog inte funka så bra. Men jag tror ju hela tiden att det ska bli bättre...

Hur som helst så är det bra att äta bra och gott är det! Tanken är att jag ska klara ev antibiotikakur när kroppen inte är belastad av t ex socker, vetemjöl och tillsatser. Jag har ändå alltid lagat maten själ och varit noga med att inte använda så mycket onyttigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...