fredag 11 maj 2012

Dagens juicer och bär

Juice på granatäpple, mango/ananas och COCO (kokos med annanas/körsbär)
En skål med hallon, björnbär, blåbär, havtorn och gojibär.
Eftersom jag inte dricker/äter kallt så häller jag upp dagens juicer och bär så de blir rumstempererade. Nu går ju bären åt till gröten så jag ska nog ta fram lite mer:)

Gröten med de goda bären till.
Idag åt jag kokt ägg samt gröt på havre/quinoa, psylliumfrö, linfrö och torkade gojibär. Jag häller aldrig mjölk på gröten utan tar en god juice i stället. Det låter kanske konstigt men kan man ha bär kan man ha juice :) Efteråt en kopp mintthé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...