onsdag 4 juli 2012

Stärka organ

Jag funderar...: Borrelian verkar ju finnas latent i kroppen då man väl har fått den. Då immunförsvaret sänks så attackerar den ett organ - troligen det som är mest i obalans. Sen vet jag inte men jag undrar om det kan vara så att borrelian sen lämnar organet i dåligt skick och smiter och gömmer sig. Då är det ju inte helt rätt att attackera borrelian, utan vore nog bättre att hjälpa organet. Säg att levern är attackerad, då borde man använda läkande örter som bygger upp den eller om det är värk så kan man testa att sluta med vetemjöl och sen använda örter mot inflammation/smärta.

Just nu läker jag mage/tarm, lever, njurar och hud. Höjer immunförsvaret genom kosten. vi får se vart det leder... Jag har gott hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...