tisdag 16 juli 2013

Livet går vidare

Det är så underbart att må så här bra! Jag orkar så mycket mer och snart vill jag verkligen börja jobba igen. Men med vad? Vad kan jag? Det har gått några år, då jag mest varit däckad, så jag får på nå't sätt hitta ny riktning...

Healing, regressioner, Resan, meditationer, medial vägleding... Är det vad jag vill syssla med nu? Det var ju då, för 9 år sen... Vem är jag idag?

Jag målar och har Vedic art kurser. Är det vad jag vill?

Jag gillar att inspirera och berätta om hur jag mår så mycket bättre då jag äter bra. Kan det vara en väg?

Jobba i butik, det gjorde jag ju förr och nu har jag eget loppis sen en tid tillbaka...hm... Vi får se! Kom gärna med förslag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...