fredag 23 augusti 2013

Värk


Jaha, så ligger jag här och värker igen. Åt korv med bröd. Vete. Ska det vara så svårt att lära sig?! Vete=värk! 
Först tänker jag att jag kanske gått för mycket eller nåt annat. Sen kommer jag på att jag åt vete. Och jag har ej värkt sen jag åt det för drygt 2v sen. Det sitter ofta i ett par dagar/nätter. Suck. 
Jag måste väl skaffa ett larm som varnar för VETE! 
Klockan är strax tre och jag har inte somnat än. Jag fick healing av min man och värken släppte lite. Ändå kan jag inte sova. Det är oro i kroppen. Jag vet inte varför och orkar just nu inte annat än att sitta uppe i min sköna fåtölj. Inne i vardagsrummet som är rätt tomt. Vi flyttar om en vecka. Jag kommer kanske att sakna det här rummet. Det är lugnt och skönt här. Ikväll lyser månen in. Den var full i förrgår. Jag har suttit här ganska många nätter då jag inte kunnat sova. Klarvaken. Nu kommer tröttheten smygande. Kanske bäst att krypa ner under täcket igen. 

1 kommentar:

  1. Men så här i efterhand så undrar jag om inte kött är värst... Jag har inte ätit kött på snart 3 v och det är intressant. Däremot en och annan brödbit och ingen speciellt dålig raktion på det. Vi får se vad som händer.

    SvaraRadera

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...