tisdag 27 mars 2012

Fas ETT

Idag börjar jag med fas ETT. Jag känner mig verkligen motiverad! Har laddat i en vecka på 0 läge då jag sakta gått över till mer och mer fas ETT. Jag har börjat läsa Dr Singletons bok The lyme solution som du kan beställa på Amazon eller http://www.lymedoctor.com/

En del är nog mer anpassat till USA så man får tänka lite själv. Man kan förståss använda kosten utan att ha borrelia eller inflammationssjukdomar.

Så nu ska jag fixa mig en omelett och en bärsmoothie. Igår tog jag bär ur frysen och körde i råsaftcentrifugen, så nu har jag lite kvar. Blåbär, hallon och björnbär.

Det handlar om en vecka för att rena kroppen så mycket vatten ska drickas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...