tisdag 17 april 2012

Upp och ner!

Ena dagen älskar jag maten för att nästa hata den - men jag ger mig inte nu!! Det var jobbigt igår och idag är det lättare igen:) Bara en vecka kvar på fas 2:) Ska se till att översätta fas 3 också...

Antibiotikan verkar strula till det i kroppen och jag behöver vila mycket. Det susar något fruktansvärt i öronen och hjärtat känner jag hur det bultar hela tiden. Det är ju ett par av mina symptom så det är inget nytt. Jobbigt i alla fall...

Jag får se till att inte överanstränga mig för då blir det etter värre. Det är svårt, för att överanstränga kan betyda att jag går upp och ner för en trappa eller går för långt (kan vara 200 m ena dagen och 1 km andra). Eller anstränga mentalt eller känslomässigt.

Viktigt är också att dricka vatten. Vi bör dricka filtrerat vatten eller rent källvatten. Annars koka gärna vattnet eller låt det stå i en kanna i 30 min innan du dricker det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...