torsdag 22 november 2012

Tacksam

Jag är så tacksam över att få vara här i värmen. Så tacksam till min man som tjänar nog med pengar så att vi kan prioritera det. Tacksam till mig själv över att jag verkligen unnar mig att vara här. Tacksam för att katterna vill vara hos Kalle och att han gärna tar hand om dem. Tacksam för allt i livet som fört mig hit. Sjukdomar, arbeten, kurser, föräldrar, vänner, "syskon", ja alla... För alla händelser som vävs samman. För de underbara människor jag möter som på ett eller annat sätt visar mig vidare på vägen.

Tack, tack och åter tack! Från djupet av mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...