onsdag 24 april 2013

Kyla?

Jag förstår inte.

Varför mår jag så mycket sämre av kyla? Det är i alla fall några plusgrader ute. Jag mår så mycket sämre efter bara ett par dagar hemma...

Näsan är iskall, jag fryser fast jag klär på mig och då menar jag inte bara ute. Även inne är jag kall som en isbit. Det var +21 och nu höjde jag lite. Igår var jag jättetrött hela dagen och somnade i soffan strax efter sju. Vaknade fyra i morse och det känns som om hela kroppen är mörbultad.

Drack the och blev lite varmare en stund. Har joggat runt i huset nu.

Jag domnar i läppen igen och värst av allt; stickningar på benen och uppåt kroppen då jag duschat! Läste att man kan vara allergisk mot vatten och att en bot är UV-strålning. Jaha! Alltså har jag rätt i att det bara är solning som hjälper!  Men man har inte forskat så mycket i det då det är så ovanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...