söndag 4 maj 2014

Sol, värme och bra kost hjälpte mig!


En reporter kom och hälsade på häromdagen. Det blev en Artikel i VLT - Västmanlands Läns Tidning.

Det är rätt så jobbigt att gå igenom hela livet på en kort stund och försöka förklara allt som hänt. Så jag är imponerad över hur Malin fick ihop en artikel av mitt hattande hit och dit om allt! Tack Malin!



Mycket känslor kommer upp och jag kan knappt förstå att jag verkligen gått igenom så mycket jobbigt... Men så har det varit och livet är (troligen) inte slut riktigt än. Så vem vet vad som händer framöver?! Jag gör mitt bästa för att fokusera på hälsa och välmående nu och jag vet att det gör det lättare.

Att bygga upp och göra mer och mer som är bra för mig. Då får det negativa mindre plats och suddas ut så småningom. :)

Jag hoppas att just Du blir inspirerad och steg för steg kan förbättra ditt liv!


Vi har oändliga möjligheter inom oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...