lördag 18 oktober 2014

Mjölkprotein

Jag har besökt dr Bermudo. En läkare/homeopat/kinesiolog här i Los Cristianos. Han fixade och donade ett tag och kom fram till att jag skulle undvika mjölkprotein till 100% i minst 3 mån. Och så fick jag lite droppar och piller som ska hjälpa kroppen. Jag var till honom i våras också. Det blir intressant att se hur jag kommer att må.

Kött, vete, socker, tomater osv har jag ju undvikit. Mjölkprotein klarade jag i 3-4 mån i våras, sen blev jag less och smög in smör och lite mjölk i kaffet. Så då kör jag väl all in i tre mån nu då.

Det går visst bra med getmjölk så det är tur att jag är på Teneriffa just nu där det t om finns getyoghurt och en massa goda getostar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Julmingel på ART by AV - konst, material och kurser

På Klockartorpsgatan 26 i Västerås finns Välkommen 7/12 på JULMINGEL kl 11-15 ÖPPET i butiken där du kan se/köpa min konst oc...